קורס עבודה בגובה

siteadmin 12/02/2018

במגוון תעשיות ותחומים, ישנן עבודות הדורשות לקיחת סיכונים ותנאים ייחודיים, לדוגמא עבודות בגובה; טיפוס על סולמות, תיקון גגות, בימות הרמה ועוד. אם אנו עומדים בפני תחילת עבודה בתפקיד שכזה, רצוי לעבור קורס עבודה בגובה במסגרתו נקבל כלים וידע לגבי בטיחות אישית וסביבתית, מניעת תאונות ויכולת לפעול בקור רוח בעת משבר. חשיבותה של הדרכה זו היא גבוהה מאין כמותה, שכן מדובר בהגנה על חיי אדם.

קורס לעבודה בגובה – דרישה נרחבת

בשנת 2007 פורסמו תקנות הבטיחות בעבודה בגובה, לפיהן מוגדרת עבודה בגובה כ"כל עבודה, לרבות גישה למקום העבודה, שבשלה עלול עובד ליפול לעומק העולה על 2 מטרים……", בנוסף לכך שנה לאחר מכן, פרסם משרד הכלכלה תקנה נוספת לגבי קורס העבודה בגובה, והמודעות עלתה בהתאם. משמע, קורס לעבודה בגובה הינו קריטי לעובדים רבים העונים על ההגדרה. למשל עובדים העוסקים ב:

  • עבודה על סולמות
  • סלי הרמה
  • בימות מתרוממות ופיגומים ממוכנים
  • פיגומים נייחים
  • גגות (התקנת דודי שמש וצלחות לווין, התקנת גגות רעפים..)
  • הרחקת יונים
  • קונסטרוקציה
  • ועוד

אין צורך לפחד מגבהים

אדם העובד בגובה מתמודד עם סיכונים רבים והיבטי בטיחות מורכבים יותר. עליו לרכוש ידע ומיומנויות ייחודיות, ולהבטיח את שלומו בזמן ביצוע תפקידו. הדרישה לעבור הדרכה בגובה חלה על כל עובדי החברה, כולל מנהלים ובעלי החברה. היא כוללת פרק עיוני ופרק מעשי, מתבצעת אצל הלקוח עצמו ובהתאם לציוד שבאמתחתו. התלמידים ילמדו כיצד לעבוד עם הציוד הנדרש במגוון תחומי גובה, בהתאם לנושאים הנדרשים ע"י הלקוח – כל זאת בעזרתם של מדריכים מקצועיים ומיומנים לעבודה בגובה. בסיום ההדרכה, תעניק חברת שחר הנדסת בטיחות תעודת ואישור הסמכה לעבודה בגובה לכל משתתפי ההדרכה, בהתאם לתקני משרד התמ"ת.

קורס עבודה בגובה של שחר הנדסת בטיחות

קורס עבודה בגובה מקיף ומקצועי לעובדים

חברת "שחר הנדסת בטיחות" מעניקים שירותים שונים בתחום הבטיחות, לרבות קורס לעבודה בגובה. שירות זה מבטיח כי כלל העובדים שלכם יקבלו את ההכשרה הנדרשת להם ויכירו את כלל הסכנות איתן עשויים להתמודד בשעה שעובדים בגובה. כך יוכלו למנוע תאונות או במידה ומתרחש מצב חירום, יוכלו להתמודד עימו בצורה הנכונה וכך להבטיח את בטיחותם.

על חשיבותו של קורסים לעבודה בגובה  

כל אדם אשר עומד בתחילת עבודה בגובה, בין אם באתרי בנייה, על סולמות, מנופים או כל גורם אחר אשר יניף את העובד לגובה, חייב במעבר של קורס עבודה בגובה. תוכנית מפורטת להכשרת העובדים שלכם נקבעה על ידי משרת התמ"ת ומוענקת על ידי חברות ייעוץ בטיחות שונות. כיוון שמדובר בקורס חשוב וחיוני לשמירה על בטיחותם של העובדים שלכם, הרי שחושב מאוד לוודא כי אתם בוחרים בחברה הנכונה לשם העברת הקורס.

וודאו כי אתם בוחרים בחברה אשר העבירה מספר קורסי עבודה בגובה בתחום העיסוק שלכם. הדבר יאפשר לעובדים שלכם לקבל את ההכשרה המקצועית ביותר, לרבות כל נהלי הבטיחות, מחברה אשר מתאימה את תכנית הקורס כך שתכלול את הסכנות ודרכי ההתמודדות עימן בסביבת העבודה החדשה שלהם.

זכרו כי עבודה בגובה עשויה להציג סיכונים רבים בעבור העובד במידה ואין הוא מכיר את העבודה ואת נהלי הבטיחות על בורים. על כן, וודאי כי טרם תחילת העבודה העובד עבר את כל הקורסים הנחוצים לו על מנת שיוכל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר בו בזמן שמקפיד לשמור על בטיחותו ושלומו.

קורסים לעבודה בגובה

כי הבטיחות שלכם במקום הראשון

כל מקום עבודה מציג את הסיכונים שלו לעובדים, אך בשעה שהעבודה מתבצעת בגובה, הרי שהעובדים שלכם יהיו חשופים לסכנות גדולות יותר. על כן אל תתפשרו ופנו אל חברת "שחר הנדסת בטיחות" לשם קבלת ההדרכות והקורסים המתקדמים ביותר בתחום הבטיחות. זו ללא ספק הדרך היעילה ביותר לשמור על בטיחות העובדים וסביבת העבודה שלכם.

מה כולל קורס עבודה בגובה?

קורס לעבודה בגובה מועבר על ידי חברות מקצועיות המתמחות בהעברת הכשרות בתחום הבטיחות בסביבת העבודה. הלימודים מועברים על ידי מדריכים מוסמכים ומנוסים שעברו הכשרה מתאימה ע"י מפקח עבודה ראשי. התכנים הנלמדים בקורס מועברים בהתאם לתוכנית לימודים מובנית כפי שמכתיב מפקח העבודה הראשי במשרד התמ"ת. המדריכים המעבירים את הקורס רשאים להדריך עד 25 עובדים ולהעביר תרגולים מעשיים למקסימום של 10 עשרה עובדים. הקורס כולל תכנים מעשירים, מעניינים ואטרקטיביים המועברים באמצעות מצגות, סרטונים, תמונות ומגוון אמצעי המחשה נוספים וזאת בשילוב של נושאים נוספים בהם: מבוא כללי, ציוד מגן אישי, מערכות אבטחה לבלימת נפילות, עבודה על סולמות, במות הרמה, פיגומים, עבודות לילה, חילוץ עמיתים ועוד.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    מידע נוסף בנושא

    קורס עבודה בגובה – שחר הנדסת בטיחות

    במהלך השנים האחרונות, חלה עלייה מדאיגה בהיקף תאונות העבודה ובמיוחד בעבודות בגובה המחייבות הכשרה ומעבר של קורס לעבודה בגובה. על מנת להגן על בריאותם ושלומם של העובדים, הרשויות וגורמי האכיפה החמירו את ההנחיות, הנהלים, התקנות, הגבירו את האכיפה והחריפו את העונשים המוטלים על מפרי ההנחיות ומי שאינו עומד בכללי הבטיחות. אחד הכלים החשובים ביותר למניעת תאונות עבודה בגובה הינו הכשרת עובדים בקורס לעבודה בגובה המועבר על ידי גורמים מקצועיים, בעלי ניסיון, ידע ומיומנות. קורס עבודה הינו תוצאה של תקנות והנחיות העבודה שהתקינה הממשלה בשנת 2007. התקנות מחייבות את כל העובדים בגובה לעבור קורס עבודה בגובה בסיומו תונפק להם תעודה המאשרת ומאפשרת להם לעבוד בגבהים של שני מטרים או יותר. לפרטים נוספים על הקורס, פנו אל שחר הנדסת בטיחות.

    קורס עבודה בגובה – הסמכה והכשרה מקצועית בתחום בטיחות בעבודה

    בסיום הקורס החברה המעבירה את קורס תנפיק ותעניק לכל עובד אישור ותעודת הסמכה לעבודה בגובה המעידים כי העובד עבר בהצלחה את ההכשרה בתחום ביצוע עבודות בגובה. כל עובד שסיים את ההכשרה וקיבל את ההסמכה רשאי לעסוק בעבודה בגובה ואחת לשנתיים הוא נדרש לעבור קורס ריענון המהווה תנאי לחידוש האישור. שחר הנדסת בטיחות הינה חברה מובילה המתמחה במתן שירותים מקצועיים בתחום הבטיחות במקומות העבודה. צוות היועצים המומחים ואנשי המקצוע שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהתאים עבורכם פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית שיבטיחו שמירה על בריאותם, בטיחותם ושלומם של העובדים.

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support