מה תפקידו של יועץ בטיחות

siteadmin 28/12/2017

על מנת שארגון יתקיים, עליו לעמוד בתקני בטיחות מסוימים ולדאוג לביטחון מלא של העובדים שלו. על ארגון לשאול את עצמו האם הוא מודע לסיכונים שהוא מייצר והאם הוא פועל להקטנתם? יועץ בטיחות הוא האדם שיענה על שאלות אלו, ואף יעניק פתרונות ארוכי טווח במידת הצורך. 

 

איך בוחרים יועץ בטיחות מקצועי

בטיחות היא נושא שלא ניתן לעבור עליו בקלות ראש. העובדים שלנו הם בני אדם עם חיים שלמים מאחוריהם; משפחות, תחביבים.. ובטיחותם היא ערך עליון לכל ארגון. לכן, בחירת יועץ בטיחות אמין וותיק חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר. לשם כך, יש לשים לב למס' דגשים:

אדיבות – במסגרת תפקידו, יקיים היועץ פגישות ייעוץ והדרכה פנים אל פנים עם כלל עובדי החברה – עליו להיות אדיב ומוצלח ביחסי אנוש.

מקצועיות – לא קשה להבין כאשר עומד מולנו אדם מקצועי; הוא ישאל אתכם את השאלות הנכונות, יבצע אבחון מקיף של מקום העבודה, וייתן מענה במקום לכל תקלה שייתקל בה.

מיקוד – יועץ הבטיחות שנבחר צריך להיות בעל הכשרה מיוחדת וספציפית לענף בו יעסוק. לדוגמא, אם מדובר במעבדה בה נעשה שימוש בחומרים רעילים, על ממונה הבטיחות לעבור הכשרה בהתאם.

הסמכה – ככל איש מקצוע, יועץ אמין יחזיק באמתחתו תעודת הסמכה ואישור עבודה כיועץ בטיחות מטעם מפקח העבודה. בנוסף, עליו להיות בעל השכלה אקדמאית בתחומי הטכנולוגיה או ההנדסה, תלוי בתחום העבודה המיועד. 

מה תפקידו של יועץ בטיחות

ביטחון מעל לכל!

חברת שחר הנדסת בטיחות שמה לה למטרה לספק שירותי ייעוץ בטיחות, איכות הסביבה וייעול מקום העבודה ברמה המקצועית והאיכותית ביותר, ללא פשרות! כל זאת, על מנת לסייע ללקוחותינו לשפר באופן ממוקד ועקבי את רמת הבטיחות של עובדי הארגון, ולדאוג שהארגון יעמוד בתקני הבטיחות עפ"י חוק. פנו אל המומחים שלנו בהקדם, ואנו נדאג לכם לשגרת עבודה בטוחה וידידותית – יום יום.

 

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support