קורס נאמני בטיחות בעבודה

siteadmin 25/12/2017

מטרת קורס נאמן בטיחות בעבודה

להכשיר את המשתתפים כנאמני בטיחות, להקנות ידע בנושאי הבטיחות והגהות התעסוקתית באופן שיאפשר את קידום נושאי הבטיחות במקום עבודתם, למנוע ולהפחית סיכונים בסביבת העבודה.

קהל היעד
מנהלים, עובדים וחברי וועדת הבטיחות

נושאי הלימוד

  • יסודות תורת הבטיחות (חוקים ותקנות בתחום הבטיחות).
  • ועדת בטיחות ופעולותיה.
  • עקרונות הגנת מכונות.
  • ארגונומיה- הנדסת אנוש.
  • חומרים מסוכנים.
  • סקר סיכונים וסקרי מפגעים.
  • סיכוני חשמל.
  • ציוד מגן אישי

ועוד נושאים מגוונים בהתאם לדרישות מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית.

היקף הקורס: 24 שעות( 3 ימים) יום בשבוע בין השעות 08:30-16:00

מיקום: מתחם Mix Zone, היוצרים 3 אזור תעשייה צפוני לוד, בתנאי אירוח מלא וארוחת צהריים.

סיום הקורס: תוענק תעודת נאמן בטיחות.

להרשמה: לחץ כאן

לשון החוק..

  • חוק ארגון הפיקוח על העבודה 1954 סעיף 10 (פרק שני) קובע שבכל מפעל המעסיק לפחות 25 עובדים יש להקים ועדת בטיחות המורכבת מנציגי העובדים ונציגי המעביד באורח שווה.
  • חוק ארגון הפיקוח סעיף 19 (פרק שני לחוק) קובע כי מפעל שקיימת בו וועדת בטיחות, יהיו נציגי העובדים בוועדה וכן עובדים אחרים שמינתה הוועדה הנאמנים לענייני בטיחות וגהות באותו מפעל/ חברה.
  • תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (מסירת מידע והדרכת עובדים), 1999 סעיף 4 קובע:
    מחזיק במקום עבודה יכשיר את נאמני הבטיחות ואת חברי ועדת הבטיחות כמשמעותם בפרק השני לחוק, לביצוע תפקידיהם לפי סעיף 14 לחוק, הכשרה כאמור תינתן באמצעות מוסד או אדם אחר שאישר לכך מפקח עבודה ראשי.

 

להרשמה לחץ כאן

קורס נאמני בטיחות בעבודה

קורס נאמן בטיחות של שחר הנדסת בטיחות

בין שירותיה המגוונים של חברת "שחר הנדסת בטיחות" ניתן יהיה למצוא גם את קורס נאמני בטיחות אשר נועד להכשיר את הנציגים הנבחרים מהעסק שלכם לשם שמירה על הבטיחות בסביבת העבודה. נוכחותם של נאמני הבטיחות נדרשת בשעה שמדובר בארגון אשר מונה למעלה מ – 25 עובדים. כך שגם מפעלים ומעבדות יאלצו למנות נציגים אלו ולוודא כי הם מקבלים את ההכשרה הטובה ביותר בתחום. כך יוכלו לחזור למקום עבודתם ולוודא כי אין מפגעי בטיחות וליקויים שונים אשר מסכנים את צוות העובדים או הציוד אשר נמצא במקום.

מה מעניק קורס נאמני בטיחות ?

הנחיות משרד הכלכלה והתעשייה קובעות כי כל ארגון, אשר מונה למעלה מעשרים וחמישה עובדים, חייב להחזיק בוועדת בטיחות אשר תכלול נציגי הנהלה ונציגי עובדים. כלל הנציגים הללו יהיו נאמני בטיחות. על מנת שיוכלו לבצע את תפקידם החדש בצורה היעילה ביותר, יהיה עליהם לעבור קורס נאמני בטיחות אשר יכשיר אותם ויעניק לכם את כל המידע לו זקוקים בכדי שיוכלו לזהות ליקויי בטיחות ולמצוא את הדרך היעילה ביותר להתמודד עימם.

בסיומו של הקורס נאמני הבטיחות יוכלו להתחיל בתפקידם החדש ולסייע בשמירה על סביבת עבודה בטוחה, להתריע על מפגעי בטיחות, להדריך את כלל העובדים בארגון בכל נהלי הבטיחות החשובים והחיוניים אשר נועדו לשמור על ביטחונם בעת העבודה ולהפחית את הסיכוי לתאונות עבודה.

הופכים את מקום העבודה לבטוח יותר

לצערנו, תאונות עבודה עשויות להתרחש במקומות שונים ובזמנים רנדומליים. בעוד שפעם נדמה היה כי אין דרך בה ניתן למנוע את המצבים הללו, כיום כל עסק יודע כי על העובדים לשמור על נהלי בטיחות מדויקים ולבצע תחזוקה שנתית של כלל המתקנים והציוד של הארגון. הדרך היעילה ביותר לוודא כי הארגון שלכם אכן פועל בצורה הבטוחה ביותר יהיה מינוי של נציגים לתפקיד של נאמני בטיחות. את ההכשרה המקיפה והמעמיקה ביותר לאותם הנציגים, ניתן יהיה לקבל באמצאות חברת "שחר הנדסת בטיחות". חברתנו זמינה לכם בכל עת ותשמח לסייע בהפיכת מקום העבודה לבטוח יותר בעבור כלל הנוכחים.

הרשמה לקורס נאמן בטיחות של שחר הנדסת בטיחות

עוד מידע על קורס נאמן בטיחות

מטרתו של קורס נאמן בטיחות היא בהכשרתו של העובד הנבחר לתפקיד זה ולהקנות בעבורו ידע בנושאי הבטיחות והגהות התעסוקתית, כך שיתאפשר קידום נושאי הבטיחות השונים בסביבת העבודה, זאת לצד מניעת והפחתת סיכונים מיותרים במקום העבודה. את ההכשרה של נאמני הבטיחות שנבחרו בעסק שלכם ניתן יהיה לרכוש בעזרתה של חברת "שחר הנדסת בטיחות". חברתנו הוקמה מתוך שאיפה לקדם את נושא הבטיחות במקומות העבודה ועל כן עוסקת בהיבטים שונים של שירותי הבטיחות, ההכשרות וההדרכות לעובדים. זאת לרבות עריכת סקרי סיכונים למפעלים בשיטות שונות, הקמה והטמעה של מערכות ניהול בטיחות והיערכות לשעות חירום – לרבות עריכת תרגילי סימולציה.

מה לומדים במהלך קורס נאמן בטיחות ?

קורס נאמן בטיחות נועד להכשיר את נאמני הבטיחות, כך שיוכלו לחזור אל מקום תעסוקתם ולפקח על הבטיחות במקום, לזהות ליקויי בטיחות ולטפל בהם בהקדם. הקורס יכלול את הנושאים הבאים:

  • יסודות תורת הבטיחות – חוקים ותקנות בתחום הבטיחות.
  • ועדת בטיחות ופעולותיה.
  • עקרונות הגנת מכונות.
  • ארגונומיה.
  • חומרים מסוכנים.
  • סקר סיכונים.
  • סקרי מפגעים.
  • סיכוני חשמל.
  • ציוד מגן אישי.
  • נושאים משלימים בהתאמה לדרישותיו של מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית.

מעבר לנושאים הללו חשוב לציין כי קורס נאמן בטיחות ייבנה בהתאמה למקום העבודה והתהליכים הפנימיים אשר מתרחשים בו. כך ניתן יהיה להכשיר את נאמן הבטיחות בצורה היעילה ביותר ולהבטיח כי יתאפשר קידום של נושאי הבטיחות השונים בסביבת העבודה.

מונעים תאונות עם "שחר הנדסת בטיחות"

מקומות העבודה של אנשים רבים עשויים להיות מסוכנים בעבורם, זאת בעיקר בשעה שאין העובדים מקפידים על שמירה של נהלי הבטיחות או כשלא מתבצעות בדיקות תחזוקה שנתיות לכלל הציוד. חברת "שחר הנדסת בטיחות" תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהקניית כל הכשרה נחוצה על מנת לוודא כי העסק שלכם יצליח לשמור על הבטיחות בסביבת העבודה וכך להגן על העובדים, למזער מפגעי בטיחות ולמנוע תאונות. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח להרחיב אודות שירותי החברה המגוונים.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    מידע נוסף בנושא

    קורס נאמן בטיחות – הכשרות מקצועיות והטמעת מערכות ופתרונות בטיחות למקומות עבודה

    חברת שחר הנדסת בטיחות פועלת בתחום הבטיחות ונחשבת למובילה בתחומה. צוות המומחים שלנו הינו בעל ידע, ניסיון ומיומנות במתן מגוון רחב של שירותים מקצועיים ופתרונות בתחום הבטיחות בסביבת העבודה בהם: טיפול בחומרים מסוכנים, הדרכות בטיחות, הטמעת מערכות ניהול בטיחות ואיכות ועוד. החברה מכשירה עובדים כנאמני בטיחות ובכך תורמת להגברת המודעות לחשיבות השמירה על סביבת עבודה בטוחה והיכולת לשמור על בריאות העובדים ולמנוע תאונות עבודה.

     

    החשיבות והתרומה של קורס נאמן בטיחות

    בעלי חברות ומנהלים יכולים לבחור האם לשלוח את אחד מהעובדים שלהם להכשרה והסמכה כנאמן בטיחות או להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית חיצונית המעבירה קורס נאמן בטיחות. חברות ומפעלים שבוחרים לשלוח עובדים לקורס נאמני בטיחות ייהנו לאחר תום ההכשרה מבוגרים שרכשו מיומנויות, ידע וכלים מקיפים ויעילים להתמודדות נכונה עם האתגרים השונים העומדים בפניהם מבחינת הבטיחות במקום העבודה. קורס נאמן בטיחות כולל העברת ידע תיאורטי ומעשי, הדרכות ותרגולים העוסקים כולם בבטיחות בסביבת העבודה ומתעדכנים באופן שוטף. בקורס נלמדות טכניקות ושיטות, מתקדמות, יעילות וחדשניות המאפשרות לבוגרי הקורס לבצע את תפקידם בצורה היעילה והאיכותית ביותר.

    קורסים נאמן בטיחות

    על כל מעסיק מוטלת האחריות לדאגה לבטיחותם ולשלומם של העובדים. אין מדובר בעניין מוסרי בלבד אלא בדרישה המתחייבת על פי חוק וזאת על מנת להבטיח שמירה על בריאותם של העובדים ולהגן עליהם מפני כל סיכון וחשש לפגיעה או מחלה. כל בעל ומנהל מפעל, חברה או ארגון בעל אחריות, ימצא לנכון להשקיע בנושא הבטיחות בעבודה, כאשר האמצעים היעילים לכך הינו הכשרה ומינוי של נאמן בטיחות. באופן עקרוני, כמעט בכל ארגון יש ממונה בטיחות הנושא על כתפיו אחריות לתחום ההגנה והבטיחות במקום העבודה, כאשר תפקידו המרכזי והעיקרי הינו למנוע תאונות עבודה, פגיעות ופציעות שונות וכו'. מנהלי חברות וארגונים המבינים את חשיבות נושא הבטיחות בעבודה, יעבו את מערך הבטיחות ובנוסף לממונה הבטיחות יכשירו עובדים כנאמני בטיחות באמצעות שליחתם לקורס נאמני בטיחות בו הם יקבלו כלים ומיומנויות מקצועיים למילוי תפקידם בצורה הטובה ביותר. למידע נוסף על הקורס, פנו אל שחר הנדסת בטיחות.

    בטיחות במקום הראשון

    תפקידו של נאמן הבטיחות דורש ממנו אחריות ומוסריות רבים – עליו להיות מודע לכך שבריאותם ולפעמים גם חייהם של חבריו לעבודה נמצאים בידיו. חברת ר.כ שחר הנדסת בטיחות הינה חברה המתמחה בתחומי בטיחות רבים, ומעבירה קורסי נאמני בטיחות מהמקצועיים ביותר. את הקורסים מעבירים אנשי מקצוע וותיקים ובעלי ניסיון בהדרכה. אנו נחזיר אליכם את העובדים שלכם כשהם מצוידים בידע האיכותי ביותר בכל הקשור לנושאי הבטיחות במקום העבודה, לשגרת עבודה בריאה יותר ובטוחה יותר!

    קורס נאמן בטיחות – חשיבות עליונה בארגון

    בישראל, ארגונים רבים הבינו את החשיבות הרבה שיש לכוח האדם שלהם. העובדים הם הברגים הקטנים הפועלים יחדיו להנעת המערכת כולה, ובלעדיהם הארגון לא יכול להתקיים. קורס נאמן בטיחות לעובדים הוותיקים שייבחרו לבצע אותו, הוא דרך אחת להבטיח ששגרת העבודה תישאר ידידותית לעובדים, ובעיקר בטוחה להם.

    חובותיו של נאמן הבטיחות בארגון הינן רבות, מדובר בתפקיד שלא ניתן להתייחס אליו בקלות ראש. בין היתר יפעל נאמן הבטיחות בתחומים הבאים:

    • הדרכת עובדים בנושאי בטיחות.
    • דיווח שוטף למעביד במקרים של אבחון בליקוי בטיחותי.
    • הכרת כל מסמך אחר הנוגע לבטיחות וגיהות שחלה החובה לאכוף אותו עפ"י חוק.
    • ללוות את מפקח העבודה\ממונה הבטיחות בביקוריו במקום העבודה.
    • קידום נושאי הבטיחות בעבודה.
    • ועוד.

    בהתאם לדרישות חוק ארגון הפיקוח על העבודה ותקנותיו, על ארגונים המעסיקים מעל 25 עובדים, לשלוח לפות 2 מהם לבצע קורס נאמן בטיחות. מעבר לחוק, מדובר בחובה מוסרית של הארגון כלפי העובדים שלו – מניעת תאונות עבודה, סילוק מפגעים וסיכונים העלולים לשבש את מהלך יום העבודה וחיי העובדים שלנו, מודעות וערנות לנושאי בטיחות שעובדים בדרך כלל לא שמים לב אליהם, כל אלו מהווים חלק מתפקידיו של נאמן הבטיחות והופכים אותו לגורם בעל חשיבות עליונה בכל ארגון.

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support